Reuni SMUN 1 Tarogong Angkatan 97

Ikutan nyebarin undangan saja deh. Buat alumni SMUN 1 Tarogong Angkatan 1997, ada acara kumpul-kumpul dalam rangka reunian.

Tempat di SMUN 1 Tarogong Kidul (sesuai dengan nama barunya hehe). Waktu pelaksanaan, Senin 15 Oktober 2007, jam 09.00 WIB s.d selesai. Informasi bisa hubungi Dwi atau Sony H. Atau hubungi gw jg boleh, via komentar dihalaman tulisan ini.

reuni-97.jpg

Btw, salah satu tanda usia kita tidak muda lagi adalah frekuensi menghadiri acara reunian. Reuni sekolah, reuni temen kuliah dan reuni lainnya. Iya ya, gw udah tua :D

22 thoughts on “Reuni SMUN 1 Tarogong Angkatan 97

  1. Ria

    ccp= curi curi pandang :d masa perlu dikasih tau lagi sih??atau pura2 gak tau ??????? hehehehehehe

  2. andi gunawan

    assalamualaikum
    wahhh udah maju yaaaa smu 3 tarogong, dulu namanya sma 4 garut tuhhh……..sukses ALL

    andi gunawan (angkatan 1997)

  3. cecep

    @andi gunawan: entah sma mana yang anda maksud. tapi yang saya tulis ini beralamat di jalan merdeka no. 91 garut. alias di sekitar haur panggung :D

  4. andri

    salam kenal cep,

    baru nemu nih link
    btw ga ada ulasan & foto2 acaranya ya..?
    udah lama ga ke garut & ketemu temen2

    andri 1.6, 2.6, IPS2 97

  5. cecep

    @andri: sptnya kenal, tapi kenal nama doank :D

    wah saha nya anu jadi seksi dokumentasi. teu apal lah saya mah, kamari ge nu dateng teh ngan saeutikan.

  6. faisal noor zain

    :d/ass….cep…..emut keneh ka abdi faisal ti bombay tea…(bungbulang) temen sekelas kamu waktu kelas 2… minta info lengkap alamat temen temen kita dulu….!!! ehh… tau ga..!! pa dadang argo jadi kepala sekolah di sman 1 bungbulang jadi sering ketemu…./yang jelasnya reuni angkatan 97 tu kapan???? maturnuhun

  7. cecep

    @faisal: nya tangtos masih emut atuh, si akang anu kasep ti bungbulang :D hehehe

    waduh, info apa ya, temen-temen nu masih kontak sabaraha hiji nya, bisa dietang ku jari.

    reuni? telat atuh, eta kan agenda lebaran taun kamari. tapi nu dongkapna teu seueur, kirang ti 100 urang (mun teu lepat nya).

  8. faisal noor zain

    hatur nuhun kang cep..masih emut keneh ka sim kuring..hehe!! dupi kang cecep ayeuna maneuh di mana?? pami pupuhu urang waktos kelas dua.hiji kapungkur (kang soni hartaman dimana?)…….
    pami ngenang masa masa pelat abu teh sok emut ka almarhum kang devky…..
    lebaran nu bakal dongkap bakal aya reuni 97 deui kang?? pami aya di antos infona nya…… salam ti simkuring faisal ti turki..hehe..haturnuhun..

  9. wahyudin

    Halah, suganteh reunian taun 2008, boro atoh :) … suganteh bari sakalian halal bil halal :).

    Cep, punten kintun email & nomor HP Faisal lah.

    Nuhun … hatur nuhun oge ka prof. google

    Wahyudin

  10. cecep

    @Wahyudin: kamari teh aya acara reunian, tapi sanes angkatan urang. mun teu salah angkatan 98 ngayakeun reunian, sapuluh taun kaluar ti sma (nyontek acara angkatan urang hehehe).

    terus aya oge reunian angkatan 80 s.d 85. nah anu terakhir disebut mah, numutkeun kabar nu teu jelas sumberna, etateh acara dina raraga pencalonan bupati garut. teuing tah :D

  11. kang Yogar tea

    SELAMAT REUNIAN BUAT ANGKATAN 97
    SEMOGA SUKSES

    DARI ALUMNI SMAN GRT ANGK 79,80,81
    yang telah reunian kemarin di sekolah haur panggung

    buat kang admin atw panitia, tolong dicatet nama
    dan hp alumni yg hadir atw pun yg ngga, buat database
    untuk reuni akbar lain kali.

    hatur nuhun

    Jabat erat ti batawi…….
    Kang Yogar tea
    :”>

  12. herman

    :d aku angkatan 83 ikutan nimbrung dong. Kapan reuni angkatanku? Kangen juga. Kalau ada yang merantau di jakarta kontak2 yaaaa

  13. feri edi

    assalamu’alaikum….kang cep..nepangkeun ieu abdi feri ti tangerang..bade tumaros manawi kenal sareng bu guru nurjaoharoh guru bhs.Indonesia…bu nurjaoharoh kantos ngajar di sman ciranjang-cianjur-jabar…upami gaduh alamatna tolong email ka sim kuring nya!!!hatur nuhun pisan informasinya!!!
    salam silaturrahmi(feri edi)edprina@plasa.com

Comments are closed.